Leeuwarden

We hebben nieuwe bestuursleden nodig!

Beste leden van Groei & Bloei, afdeling Leeuwarden.

Wij zijn op zoek naar nieuwe bestuursleden

Het bestuur van Groei & Bloei afdeling Leeuwarden is op zoek naar nieuwe (jongere) bestuursleden die straks naast de ervaren bestuursleden het team weer compleet maken. Zoals u misschien hebt gehoord, gaan twee bestuursleden afscheid nemen bij de jaarvergadering op 8 maart 2023. Groei & Bloei is een vereniging van liefhebbers van tuinen en tuinieren. De vereniging bestaat uit 130 afdelingen door heel Nederland en België, elk met een eigen bestuur. Zij organiseren door het jaar heen activiteiten, variërend van lezingen en workshops tot excursies en korte reizen naar mooie tuinen. Heeft u affiniteit met deze vereniging en wilt u de beleidslijnen van onze organisatie helpen uittekenen de komende jaren, dan zijn wij op zoek naar u! Ook kunt u plaatsnemen in een commissie, u hoeft dan niet perse bestuurslid te zijn, maar u ondertsteunt de bestuursleden wel.

Qua inspanning moet u denken aan ongeveer 1 vergadering per maand á 2 uur in de avonduren. Daarbij komt nog de tijd voor het uitvoeren van kleinere of soms ook grotere taken.

Voor eventuele verdere informatie over de inhoud van de functie(s) kan er contact worden opgenomen met Dukkie van der Ploeg, stuur een mail naar dukkievdploeg(at)hotmail.com of een ander bestuurslid,met uw gegevens en dan belt zij u zo spoedig mogelijk terug. Kijk bij bestuur voor de verdere adressen.

Geen bestuursleden maar van heel veel waarde:

Tjitske ten Broek: webmaster   (www.leeuwarden.groei.nl)

Excursiecommissie: bestaande uit Tjitske, Sjoerdsje, Tea, Tineke, Djoeke. Zij organiseren jaarlijks een aantal tuinuitjes.

Jeltsje Dijkstra, die iedere keer stekjes meeneemt voor de verloting op de ledenavonden.

Heb je belangstelling, vragen of wil je informatie?

Stuur een mail naar dukkievdploeg(at)hotmail.coml